Prezentujemy nowoczesne rozwiązania dla tych, którzy chcą organizować konferencje szybko, w każdym miejscu i z osobami, które nie mogą być w tym samym miejscu. Zestawy konferencyjne to kompaktowe i przenośne urządzenie, które stanowi połączenie doskonałego designu, komfortu użytkowania oraz najwyższej jakości dźwięku. Wystarczy podłączyć zestaw głośnomówiący do komputera, telefonu albo tabletu i cieszyć się wygodą prowadzenia rozmów. Doskonała klarowność mowy, filtrowanie echa, niewiele zajmowanego miejsca oraz krótki czas ładowania – wszystko to wyróżnia zestawy konferencyjne będące w naszej ofercie.
Firma Garets Sp z o.o. jest oficjalnym Country Partnerem i dystrybutorem produktów EPOS na terytorium Polski. Przedsiębiorstwo powstało w 2004 roku w Warszawie, nawiązując międzynarodową współpracę z Sennheiser Communications, bezpośrednim poprzednikiem EPOS. Spółkę założyły i trzon firmy tworzą osoby, które wcześniej zdobywały wiedzę współpracując z przedstawicielami największych producentów słuchawek nagłownych w Europie oraz na świecie. O słuchawkach oferowanych na polskim rynku wiemy wszystko. Służymy bezpłatnymi testami produktów, aby dać możliwość zapoznania się ze sprzętem wyjątkowej jakości, który mamy przyjemność oferować. Postępujemy zgodnie z zasadami etyki biznesowej, mając na uwadze dobro naszych klientów. Pamiętamy o tym, że jesteśmy odpowiedzialni wobec tych, którzy korzystają z oferowanych przez nas produktów. Chcemy, aby współpraca z naszą firmą była dla klientów przyjemnością.